Thursday 14 March 2013

seram lagi

pergi ber2 sampai ber3

cuti-cuti orang lain balik rumah so tinggallah aku bersama rakanku di asrama ini. roommate aku ada 4 orang sebenarnya yang blik ke rumah masing-masing  tu 2 orang ja iaitu zi dan mila.


'bosannya, nisa kau nak keluar tak aku bosan la' nisa jawab, ok jugk nak pegi mana mlm-mlm ni ek? 'apa kata kita p kafetaria' 'ok jugak jom-jom'

berjalan la kami menuju kafeteria tu. dalam perjalanan tu kami berasakan macam ada orang yang mengikuti kami tpi kami abaikan.




contoh koridor yang kami lalui menuju kafetaria

sampainya kami di sana kami disapa oleh kawan sebelah bilik kami anita dan kawannya yang lain. 'eh bertiga ja mana sorang lagi balik ke' ' what what what, bertiga kau gurau ehh' 'tak lah mana ada, ajak la zi duduk skali' 

lutut sudah menggeletar, dengan sendirinya kami duduk. aku menceritakan semuanya kepadanya dan keesokkan harinya, aku bertanya kepada anita,'apa yang kau nampak semalam, aku nampak perempuan pakai baju hitam berdiri dekat dengan korang aku ingai zi so aku tegurla, mana aku tahu kata.........    


siapa yang mengikut kami?
kenapa anita menyapai bertiga padahal hanya kami berdua?
siapa yang dikatakan seperti zi itu?

3 comments:

  1. Situs POKER paling menarik....
    Apalagi kalau bukan RUBYQQ
    Dengan didukung server terbaik...
    Sehingga permainan selalu lancar
    Paling rame, Paling fair, NO ROBOT, Murni Player vs Player
    Disinilah tempat berkumpulnya Master-Master Poker

    *Register/Pendaftaran : https://goo.gl/Uh85wc

    Keunggulan Bermain Bersama kami :
    - 100% Fair Play ( Player vs Player )
    - WD Tercepat Hanya 1 - 2 Menit
    - Aman - Mudah - Cepat - Terpercaya
    - Costumer Service Yang Ramah - Sopan - Nyaman
    - Bisa bermain dengan Versi ANDRIOD & IPHONE
    - Minimal Deposit 15.000,- Withdraw 15.000,-
    - Support Bank BCA - BNI - BRI - CIMB - Mandiri.

    Untuk informasi lebih lengkap silahkan Hubungi Customer Service kami :
    *BBM : 2B8938F7
    *FACEBOOK : rubyqq
    *SKYPE : RUBY QQ
    *Livechat 24 jam : Official site rubyqq

    Terima kasih dan salam RUBYQQ ;)

    ReplyDelete
  2. Gabung yuk di situs judi poker88 online terpercaya, Domino 99, bandarQ, Hanya di CebanQQ*c0m dan dapatkan bonus berikut ini
    Bonus cashback: 0.4%
    Refferal: 20%
    Bagi member baru tingkat kemenangan diatas 78%++ berdasarkan statistik bosku :)

    ReplyDelete
  3. Gabung yuk di situs judi poker88 online terpercaya, Domino 99, bandarQ, Hanya di CebanQQ*c0m dan dapatkan bonus berikut ini
    Bonus cashback: 0.4%
    Refferal: 20%
    Bagi member baru tingkat kemenangan diatas 78%++ berdasarkan statistik bosku :)

    ReplyDelete